Customer Care
De Sunny collega's van Customer Care zijn er speciaal voor de afhandeling van schades en vragen voor de periode na het huren van een auto. Voor vragen voorafgaand of tijdens de huurperiode ben je bij de afdeling reserveringen aan het juiste adres.
Schademelding
Bij Sunny Cars ben je verzekerd zonder eigen risico. Op een aantal bestemmingen wordt de schade direct via Sunny Cars geregeld en hoeft je klant zelf niks voor te schieten, maar er is ook een aantal landen waar lokaal wel een eigen risico op de CDW- en TP-verzekering geldt. In geval van schade betaalt Sunny Cars het eigen risicobedrag dan terug.
Ter plaatse moet het eigen risicobedrag betaald worden en na thuiskomst kan je klant dit eenvoudig terugclaimen via het online schadeformulier. We keren binnen 4 weken uit.
Je vindt de link naar het schadeformulier hier of op de voucher, zie het voorbeeld hieronder:
Heb je een navraag m.b.t. een onverwacht bedrag dat is afgeschreven van de creditcard?
Gaan we voor je uitzoeken! Vul deze link in en voeg een kopie van de huurovereenkomst en creditcardafschrijving toe.
Overige vragen?
Informeren naar de status van je declaratie of klacht? Stuur ons een e-mail met de volgende informatie:
- Vul als onderwerp je reserveringsnummer in (heb je vragen over meerdere dossiers, dan graag per reserveringsnummer een aparte e-mail)
- Vermeld in de e-mail je NAW-gegevens
- Vul een korte toelichting in als bericht
E-mail: customercare@sunnycars.nl
Tel: 023-5699 689
Bereikbaar van ma-vr: 10.00 - 17.30 uur